Ga naar inhoud

Internet explorer 11


Jean Paul

Aanbevolen berichten

Hallo,

Eerst mijn excuses voor het niet reageren op onderwerpen op mijn naam.

Mijn laptop is 5 weken weggeweest voor herstelling.

 

Mijn probleem is het volgende :

De techniekers hebben de laptop "gekuist"  en hebben er  een ander office programma opgezet (zie bijlage)

Men heeft ook internet explorer 11 verwijderd en er Google chrome opgezet met de reden dat het vlugger werkt.

Ik had allerlei favorieten in IE staan en die vind ik nu niet meer.

Ik heb IE 11   (zie bijlage) gedownload maar vind het niet terug op mijn bureaublad  behalve bij de DOWNLOADS en  uitgevoerd en dan de laptop terug opgestart zoals aangegeven  maar IE vind ik niet.. Via START heb ik hem in een lijst maar ik

KRIJG HET NIET OPen.

 

Wat is het beste : ofwel verder werken met Google Chrome  , en kan ik daar ook FAVORIETEN inzetten, of beter terug IE ?

 

Hoe krijg ik dat terug zoals voor het defect ?

 

Dank voor hulp.

jean paulpost-2972-0-95335500-1446054188_thumb.jppost-2972-0-68799200-1446054200_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet waar men naartoe wilde en die favorieten  kan ik wel terug zetten als ik maar weer de IE terug kan gebruiken want daar ben ik vertrouwd mee en Google Chrome zegt me niet zoveel.

Vind het zelfs niet gebruiksvriendelijk.

ik had graag geweten hoe ik de IE terug kan openen  en gebruiken.

ik weet niet wat en hoe het te doen.

In bijlage kan je zien welke is gedownload  en is het wel de goeie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.