Ga naar inhoud

Geluidruis na enkele minuten


Fooozii

Aanbevolen berichten

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 2 weken later...

Hallo, bedankt voor alle hulp! Eerst had ik het gevoel dat het probleem was opgelost, maar jammer genoeg krijg ik nog steeds hetzelfde soort ruisgeluid door zowel speakers als hoofdtelefoon. Kan het misschien aan 'overbelasting' liggen? Ik heb het gevoel dat ik het pas krojg als mijn pc al een hele dag werk en filmpjes kijken heeft ervaren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel een heel bizar probleem.

 

In het begin zeg je dat het probleem al na enkele minuten optreedt.

Nu zeg je dat het pas komt na een ganse dag "werken en filmpjes kijken".

Dan is er toch al verbetering in de situatie.

 

Verder zeg je dat het probleem (tijdelijk) opgelost is als je de bron van het geluid herstart (webpagina verversen of mediaplayer herstarten).

 

Kan je nog eens een nieuw speccy logje maken en de link plaatsen?

Misschien is er een warmteprobleem waardoor sommige contacten niet goed meer werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet mezelf even verbeteren. Toen ik in het begin zei dat ik na enkele minuten problemen had, bedoelde ik bv. als ik 2 minuten in een YouTube filmpje was, of als ik enkele minuten in een aflevering van een of andere serie zat. 

 

Mijn vermoeden is dat het (bijna) alleen gebeurt wanneer ik dus al enkele uren op de pc zit. Hetgeen u je zegt van het herstarten van de mediaplayer of webpagina is zeker nog steeds waar! Hier is alvast het logje!

 

http://speccy.piriform.com/results/qj6fvmald5LUBo8Vy4lprJS

 

 

Danku!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de audio-drivers van de HP-website gedownload. Nu heb ik de site nog eens nagekeken en een scan uitgevoerd voor alle updates en drivers die mogelijk waren, dat waren er maar liefst 9! Waaronder nog een audio-driver update van intel. Voor alle duidelijkheid, ik heb onderstaande site gebruikt.

http://support.hp.com/be-nl/drivers/selfservice/HP-Spectre-13-4000-x360-Convertible-PC/7527520/model/7781651

 

Alle aanbevolen en dringende updates zijn nu normaal gezien voltooid! Hopelijk is het hiermee opgelost, ik zal iets laten weten als ik nog geluidshinder ervaar, en als alles na enkele dagen in orde blijkt te zijn laat ik ook van me horen! Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.