Ga naar inhoud

netwerkinstelling- ethernet en wifi naam foutief


Johan59

Aanbevolen berichten

Mijn windows 10 geeft bij netwerkverbindingen aan:  ethernet geeft 17 letters en cijfers aan voor de verbinding met een "edimax N 300 Wifi extender",  Is  KPN [ Nederland], terwijl deze Edimax niet is aangesloten,  dit is alleen op mijn desktop.    Moeten   hier 11 letters en cijferige gegevens staan , want dit is vaste draadloze aansluiting van KPN.

Of moeten hier andere gegevens staan?

 

Bij wifi  staan 11 cijferig en letterige gegevens, deze gegevens staan ook op wifi verbinding van tablet en telefoon.

 

 

Wat klopt hier niet?

 

Hoe krijg ik de "ethernetverbinding" gewijzigd?

 

 

 

Johan59

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben geen netwerkexpert maar vermoed toch dat hier wat meer en zeker duidelijkere info nodig is.

Wil je een wifi verbinding aanmaken via een modem/ router of via de wifi extender?

 

Mijn windows 10 geeft bij netwerkverbindingen aan:  ethernet geeft 17 letters en cijfers aan voor de verbinding met een "edimax N 300 Wifi extender",

 

 

 

Je kan van bovenstaande ook een printscreen van maken en in je volgend bericht plaatsen.

 

, terwijl deze Edimax niet is aangesloten,  dit is alleen op mijn desktop

 

 

Wat bedoel je met bovenstaande?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.