Ga naar inhoud

users telenet site als ftp gebruiken?


catch22

Aanbevolen berichten

ik heb zonet bij mijn telenet een gratis site aangemaakt

alleen zie ik nergens hoe/waar ik er iets kan opzetten

ik had gehoopt het als een ftp opslag te kunnen gebruiken om muziekfiles aan mijn mede-bandleden door te spelen

als ik intik

http://users.telenet.be/mijnnaam

kom ik na de username en paswoord wel op mijn pagina, maar die is uiteraard niet gevuld; hoe zet ik er iets op?

ps ik gebruik Linux Ubuntu Hardy Heron

Link naar reactie
Delen op andere sites

in linux zelf zit een FTP programma je moet deze eventjes alleen nog wel handmatig installeren bij het softwarepakket.

als je het geinstalleerd hebt, zul je tijdens opstarten logingegevens e.d. moeten invullen.

Dit is de host van je domein (waarschijnlijk ftp://users.telenet.be )

dan moet je de gebruikersnaam en wachtwoord invullen. en zo kom je op je FTP van je telenet account

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry voor de late reactie... ondertussen gevonden dat in Ubuntu ik moet gaan via Places en dan Connect To Server

alleen verder geraak ik niet; bij public ftp-optie vindt ie geen server, en bij ftp with login idem - daar vraagt ie trouwens wel een username, maar geen paswoord vreemd genoeg

ik zal misschien verder moeten via een specifiek Ubuntu-forum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.