Ga naar inhoud

Zwart scherm na update naar Windows10


djdanvan

Aanbevolen berichten

Beste PCH,

 

Ik heb hier een probleem met een Laptop TOSHIBA Satellite C670 - 13T serie 6B018791R.

Oorspronkelijk aangekocht met Windows 7, nu deze week laten upgraden naar Windows 10.

Wat overigens vlot is verlopen.

Wat heb ik nu, als ik opstart krijg ik na de opstart procedure een zwart scherm te zien en zo blijft het, niettegenstaande ik het opstart muziekje hebt gehoord.

Een idee van mij was een tweede monitor op de VGA (beamer) uitgang van de laptop aan te sluiten. en inderdaad daar was terug het beeld enkel op het tweede scherm.

Na de beeldscherm-instellingen in te stellen dat de laptop enkel maar mag opstarten op het laptop scherm, tweede scherm losgekoppeld.

De laptop afgesloten en terug opgestart en na wat geflikker op het laptopscherm startte de laptop weer op.

Wanneer ik hem nu weer uitdoe en opstart is het terug een zwart scherm en om verder te kunnen moet ik terug het tweede scherm aansluiten.

Wat zou hier van de oorzaak kunnen zijn? 

Wie wil mij verder helpen aub?

groeten djdanvan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.