Ga naar inhoud

Muziekclipjes afspelen op gsm


fekebob

Aanbevolen berichten

Dit is mijn eerste keer dus nog een beetje onwennig.Ik heb een sony ericsson w610i,heb een paar muziekclipjes gedownload en omgezet naar 3gp voor de gsm.Krijg alleen geluid op de gsm maar geen beeld.Is er soms iemand die mij hiermee zou kunnen helpen,bedankt op voorhand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even je bericht verplaats naar "Hardware algemeen" er is een tijdelijke link van 2 dagen achtergelaten.

Staat er in jouw handleiding dat het .3Gp moet zijn? Probeer het anders ook eens met .mp4, ik denk dat met jou gsm wel zal lukken.

Want op de site van Sony Ericsson vind je niks van video ofzo(ik althans niet)

En met welk programma converteer je die filmpjes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een sony ericsson en ik heb mijn filmpjes omgezet naar mp4 via deze site

====> Media Convert - gratis online convertor - converteer audio, ringtones, converteer muziek en video. MP3 WMV 3GP AMR FLV SWF AMV MOV WMA AVI MPG MP4 DivX MPEG4 iPOD PSP OGG WMA AAC MP4 MPC MMF QCP KAR MIDI REALAUDIO FLAC JPG PSD DOC PDF RTF TXT ODG ODP

uitleg:

1. selecteer je bestand door op bladeren te duwen

2. kies je input formaat(er juist rechts naast)

3. dan juist onder de reclame staat er output formaat

4. bij het eerste vakje laat je "no video preset" staan en tweede kies je MPEG-4(.mp4)

5. je duwt dan op ok er juist naast

6. wachten tot 100%, dan komt er een nieuwe pagina en op 1/4 van de pagina staat er naast een groene pijl je bestand naam je klikt erop en dat wordt dan gedownload

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.