Ga naar inhoud

PC valt compleet uit (start niet opnieuw op)


monis71

Aanbevolen berichten

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb de fans in het bios menu op 87,5% gezet als minimum RPM. en als target 60 graden. Als ik spellen speel lopen de temeraturen van mijn provessor op tot 75-70 graden en mijn moederbord haalt soms ook de 80 graden. Dit varieert heel veel.

 

 

Toen ik de PC kocht zat er al standaard 2GB ram in. Dit was met het besturingssysteem Windows vista home premium. 

 

De PC staat onder mijn bureau aan de linkerkant bijn tegen de kant. Ik heb er expres ruimte tussen gelaten voor de luchtstroom. Er zitten geen labells over mijn fan. De kabels die ik over had heb ik getyrapt en weggewerkt ver vanaf de fan.

 

Om  nou een nieuwe fan te gaan kopen lijkt mij onzin omdat de fan die ik nu heb wel goed draait.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De cpu koeler blaast de warme lucht van de cpu naar onder en dus op het moederbord waardoor dit ook warm wordt.

Verder is de koeling afhankelijk van de natuurlijke circulatie.

 

Ik zou op het rooster achteraan een extra fan zetten die de lucht naar buiten blaast.

Dat kan makkelijk 5° verschil maken en een case fan kost ook geen stukken van mensen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.