Ga naar inhoud

Aankoop nieuwe laptop voor student.


borgoli

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

hallo Borgoli,

 

En als ze hem nodig heeft om op te werken kunt u beter voor een wat degelijke laptop gaan ipv tablet. Hoogstwaarschijnlijk zal ze ook word e.d. gaan gebruiken, en dit werkt op een tablet niet fijn, zeker niet als het toetsenbord niet van goede kwaliteit is.

 

Mvg,

 

Sento_

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Borgoli,

 

Zoals ik al zei, een 15,6 inch om mee te nemen is echt nog niet zo groot, ikzelf heb een zware laptop van 15,6 inch en die neem ik mee op de fiets naar school (12km).

Ik denk dat het een kwestie is van een juiste laptoptas, vooral de rugzak is goed daarvoor. En van 13 inch is niet veel keus met de prijsklasse die u wenst voor een laptop.

 

Mvg,

Sento_

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Borgoli,

Hier de 13 inch laptops, let vooral op de processor voor een beetje snelheid kunt u het beste een i5xxxx nemen. (in ieder geval minimaal een i3xxxx) werkgeheugen/RAM : 4GB of hoger, Harde schijf, kan een SSD, let er dan wel op dat deze 256GB of groter is (anders is er bijna geen opslagruimte). Bij de 15,6 laptops moet u hier ook op letten. 

 

Mvg,

 

Sento_

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een budget van €300 - 400 ga je weinig kopen waar je blij gaat van worden en de kans dat je in de categorie "spielerei" terecht komt is dan ook vrij groot, dat lees je eigenlijk al tussen de regels in Sento_ zijn adviezen ... mocht je het budget niet kunnen verhogen dan zou ik eerder uitkijken naar een 2ehands ex-bedrijfslaptop, waarbij je - gezien het verleden van het toestel - de mogelijke aankoop van een nieuwe batterij moet incalculeren.

 

Ligt het budget daadwerkelijk vast ?

 

Je vermeldde niet welke Windowsversie de voorkeur heeft ?

 

Wat betreft de mobiliteit van de laptop: mijn 15,6" is amper dikke 5 cm groter dan een A4-map ... is dat onoverkomelijk ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.