Ga naar inhoud

Trage pc toch nog problemen


Aanbevolen berichten

Download delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Indien de link naar Delfix niet werkt, probeer het dan met deze link.
De download start automatisch na enkele seconden.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings


Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik durf het bijna niet te vragen maar ik heb een nieuwe laptop gekocht en na het installeren van Google chrome heb ik weer dat pop-up venstertje in beeld 

en als ik op inspecteren klik krijg ik deze melding 

klik ik op delete dan is het pop-up venstertje weg maar dat moet ik elke keer als ik een pagina open dat weer  doen is beetje vervelend.

Kunnen jullie me daar mee helpen?

 

<form style="width: 200px; height: 300px; border: 1px solid rgb(0, 0, 0); position: fixed; bottom: 20px; left: 20px; background-color: rgb(243, 243, 243);"><h1>Find people</h1><input id="__searchVal" type="text"><button id="__findPe__">Search</button></form>    

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vermits de hier behandelde PC het goed deed en je met Delfix alle gebruikte tools hebt opgeruimd, kunnen we beter dit topic afsluiten. Open voor de nieuwe laptop best een nieuw onderwerp in dit forumonderdeel. Zo blijft alles overzichtelijk en duidelijk. Zet daar bovenstaand bericht maar identiek in en je kan misschien ook al starten met een RSIT-logje dat je toevoegt aan je startpost voor het nieuwe onderwerp. Succes ermee !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.