Ga naar inhoud

Problemen met pc


Gast sander2304

Aanbevolen berichten

Gast sander2304

Beste,

 

Hier ben ik weer met hetzelde probleem. 

Ik heb een tijd geleden hier een thread aangemaakt dat mijn intel grafics crasht en dat het het herstelt is.dit probleem is nu ook terug Mits ik zoveel last het van bsod (voornamelijk uit fouten van mijn windows via whocrashed) heb ik alweer een reinstall gedaan.

Volgens mij is er in de versie van windows  die op mijn pc staat ergens iets mis.

Hiervoor heb ik een nederlands forum om hulp gevraagt maar daar kom ik dus niet mee verder. Hij blijft mij maar die windows repair laten doen mits deze nog steeds mijn problemen niet heeft opgelost..

 

Ik zou graag wat hulp/advies willen hebben met wat hiermee te doen en dat dit dan eindelijk stopt. 

 

Alvast bedankt.

Mvg sander

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiervoor heb ik een nederlands forum om hulp gevraagt maar daar kom ik dus niet mee verder.

 

Na 144 berichten negeer je ginds de laatste opdracht, post je daar geen feedback meer en dan kom je doodleuk hier een nieuw topic openen ? ... een bijzondere vorm van entertainment die getuigt van weinig respect voor de mensen die jou ginds met raad en daad hebben bijgestaan.

 

Werk je topic daar op een correcte manier af en post er de resultaten van de laatste opdracht ... Abraham54 is erop aan het wachten.

 

Lees er tevens even onze forumregels op na om te weten waarom we op PCH geen voorstander zijn van het gelijktijdig posten van vragen op meerdere fora.

Nu is het uiteraard onze grootste bezorgdheid dat jij zo snel mogelijk tot een oplossing komt, daarom gaat dit topic "on hold" zodat jij je weer ten volle kan concentreren op de vragen / tips op het andere forum.

 

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.