Ga naar inhoud

huawei


grijzegeus

Aanbevolen berichten

Hallo grijzegeus,

Dit is niet heel moeilijk. Als het goed is bestaat uw oplader van uw telefoon uit 2 delen, een USB kabeltje en een adapter.

usb-micro-usb-kabel_3.jpg

Verbind daarmee de telefoon met uw pc, als het goed is installeert uw pc nu een stuurprogramma voor de telefoon. Als dat is gebeurd vraagt uw pc wat u met het apparaat wilt doen, u kunt dan kiezen uit een paar opties.(als de pc uw telefoon niet ziet controleer dan of de instellingen van de telefoon goed staan met USB verbinding, deze moet als het goed is op Massaopslag staan) Deze opties krijgt u dan.

What_do_to_with_device.png

 

Je kunt de foto`s en video`s handmatig zoeken met Open Device to view files, maar je kan ook kiezen om de foto`s en Video`s te importeren. Dan haalt de PC alle foto`s en video`s van je telefoon en zet deze op de PC. Dat is een goede keuze.

 

Mvg,

 

Sento_

Link naar reactie
Delen op andere sites

aan sento,

eerst en vooral bedankt voor uw reactie, maar er blijven problemen.

 

als de pc uw telefoon niet ziet controleer dan of de instellingen van de telefoon goed staan met USB verbinding, deze moet als het goed is op Massaopslag staan) Deze opties krijgt u dan.

 

Je kunt de foto`s en video`s handmatig zoeken met Open Device to view files

 

de pc ziet de telefoon niet en ik weet absoluut niet waar ik het bovenstaande (onderlijnd) kan vinden.

hebt u meer hulp in uw mouw zitten?

groeten

grijzegeus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Grijzegeus\
 
Dit is wat er in de handleiding staat:
 
Uw telefoon aansluiten op een computer
Wanneer u uw telefoon via een USB-kabel op een computer aansluit,
selecteert u een USB-verbinding wanneer hierom gevraagd wordt.
Media-
apparaat
(MTP)
Verzend multimediabestanden, zoals foto's, muziek
en video's tussen uw telefoon en de computer.
Camera (PTP)
Exporteer foto's vanaf uw telefoon naar de computer.
USB-
massaopslag
Gebruik uw telefoon als massa-opslagapparaat.
 
(dit staat niet in de handleiding:)
Als dit niet verschijnt wanneer u hem verbind met de PC, gaat u naar de instellingen van uw telefoon. onder de instellingen bluethooth, en Wi-Fi staat een knop "Meer" als u die opent kunt komen er meerdere opties tevoorschijn. als het goed is staat daar een optie USB opties o.i.d. Verbind nu de telefoon met de PC, en op de telefoon klik je op USB opties, daarna klik je op massaopslag. (ik hoop dat dit een beetje duidelijk is, ik heb mn eigen telefoon een beetje als voorbeeld gebruikt, ik heb namelijk de huawei P8, alleen als ik mn telefoon verbind met de pc dan verschijnt er op mn scherm wat ik wil doen met de verbinding.)
 
Mvg,

Sento_
aangepast door Sento_
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit je smartphone aan op je computer.

Ga dan naar configuratiescherm-> standaardprogramma's-> instellingen voor automatisch afspelen wijzigen.

 

 

post-9560-0-40193300-1451220457_thumb.pn

 

 

Scrol in het scherm dat je dan krijgt naar Apparaten, klik op het neerwaarts gericht pijltje achter het apparaat waarvan je de instellingen wil wijzigen.

Er opent zich een menu waarin je kan kiezen wat er moet gebeuren als je de smartphone aansluit op de computer.

 

post-9560-0-77193300-1451220628_thumb.pn

 

post-9560-0-79809700-1451220649_thumb.pn

 

post-9560-0-98283300-1451220689_thumb.pn

 

 

Er is ook nog een tweede mogelijkheid: sluit je smartphone aan op de computer en ga naar de verkenner.

 

De smartphone wordt getoond in het venster bij apparaten en stations. Dubbelklik erop. Klik dan op Intern geheugen zodat je de verdere inhoud te zien krijgt.

 

Foto's staan standaard in de map DCIM. Film onder Movies.

 

post-9560-0-26192800-1451221020_thumb.pn

 

post-9560-0-52697100-1451221072_thumb.pn

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

aan clarkie en sento,

na zoekwerk kwam ik tot de volgende vaststelling: usb-kabel defect en sd- kaart ontkoppeld.

doch is er nog iets (instelling?) die waarschijnlijk verkeerd is want in verkenner krijg ik dat er twee verwisselbare schijven bestaan dus geen huawei en in het configuratie gebeuren zijn er twee huawei's aanwezig.

en neen van huawei naar pc niks.

als het teveel moeite is laat het gerust vallen.

groeten 

grijzegeus

Link naar reactie
Delen op andere sites

a

doch is er nog iets (instelling?) die waarschijnlijk verkeerd is want in verkenner krijg ik dat er twee verwisselbare schijven bestaan dus geen huawei 

 

In de verkenner zal de smartphone ook niet weergeven worden met de naam Huawei.

Kan je daar eens een printscreen van maken en in je volgend bericht plaatsen, je mag zelfs de inhoud van die verwisselbare schijven tonen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.