Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo?

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen!!

Ik heb een game geinstalleerd die ik vroeger speelde maar daarbij was er een probleem met de kleuren, op de site stond er dat ik dit kon verhelpen door een .bat bestand aan te maken en het in de desbetreffende folder te stoppen en dan te runnen via dit, met het volgende:

taskkill /f /im explorer.exe

dmcr.exe

start explorer.exe

de kleuren waren verholpen en alles werkte perfect tot ik terug naar mijn windows ging en tot de conclusie kwam da die kleuren nu mijn windows heeft geinfecteerd en ik nu alleen deftig op mijn laptop kan als ik in safe modus opstart...... kan iemand mij helpen aub???

Met vriendelijke groeten, Ik hoop echt op jullie steun.

Geplaatst:

Het valt op dat je je vraag op meerdere fora post, lees er even onze forumregels op na om te weten waarom we op PCH geen voorstander zijn van het gelijktijdig posten van vragen op meerdere fora.

Nu is het uiteraard onze grootste bezorgdheid dat jij zo snel mogelijk tot een oplossing komt, daarom gaat dit topic "on hold" zodat jij je ten volle kan concentreren op de vragen / tips op het andere forum.

Succes !

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.