Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hoi,

Het beeld is uitgerokken en groot. Alles is zo straf helder en slaapstand is volledig verdwenen. Ook kan ik die helderheid niet meer lager of hoger zetten.

Hoe kan ik alles normaal terug zetten?

Thanks

aangepast door kristof28
Geplaatst:

Dank je Passer.

Maar ik denk niet dat het dat is. Ik heb het eens geprobeert dat vergrootglas en ik kan maar kiezen tussen normaal 100% en 200%. Als ik 200% klik moet ik schuiven om al de rest te kunnen lezen. En mijn probleem heeft dit niet. Ik kan alles lezen maar is toch uiteengetrokken en vergroot. Ik heb het gisterenavond kunnen oplossen door iets te doen wat normaal niet mag. Gewoon de powerknop blijven indrukken zodat de laptop uitvalt. Na het opnieuw opstarten ging alles weer perfect. Maar dat probleem komt regelmatig plotseling terug. Daarmee is het probleem op zich nog niet opgelost.... Het is raar dat slaapstand verdwijnt uit start en ook het beeld niet meer kan helderder of donkerder zetten....................... en de uitvergroting

Geplaatst:

'k begin te denken dat er meer aan de hand is, maar probeer even dit eerst: druk je ctrl in en scrol met je muiswieltje - mogelijk is (het beeld) daarmee opgelost ?

Anders denk ik in de richting van malware / virussen.

Geplaatst:

Dank u Passer.

Maar alles is nu opgelost. Gisterenavond heb ik de pc fout afgezet en bij het heropstarten was plotseling alles normaal..... (maar zal weer tijdelijk normaal zijn)

En voor de rest heb ik norton antivirus volledig up to date.

Geplaatst:

'k zou zeggen: hou het nog een paar dagen open - blijft alles normaal, dan sluit je het af.

Moest je het afsluiten en je wil het nadien terug open, dan kan je altijd contact opnemen met een moderator om het terug te openen.

(en: graag gedaan Kristof)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.