Ga naar inhoud

Het Excel sheet dat is ingevoegd in een Word document wordt grijs gearceerd.


Maureen

Aanbevolen berichten

In mijn Word document heb ik een Excel sheet gevoegd. Nadat ik de gegevens in Excel heb ingevoerd en terugkeer naar Word worden de Excelgegevens grijs gearceerd (zie screenshot). Dit is overigens niet altijd zo en ik kom er niet achter wanneer wel en wanneer niet. Help! Ik gebruik Excel 2008 voor Mac.post-35108-0-92769400-1452075783_thumb.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

@ Maureen,

 

:welkom:

 

Indien mogelijk probeer Excel en Word naast elkaar te openen op uw beeldscherm.

Ik weet niet waarom de ingevoegde Excelsheet grijs wordt.

Dubbelklik ik in Word binnen het kader dan wordt de ingevoegde Excelsheet grijs.

56a7f5e42c13f-Schermafbeelding_2016-01-2

56a7f618dc262-Schermafbeelding_2016-01-2

Dubbelklik in Excel in één cel (in dit voorbeeld cel A8) en vervolgens gebruik de tab-toets (naar cel B8) dan wijzig de Excelsheet in Word weer naar wit.

56a7f64265d71-Schermafbeelding_2016-01-2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Beste iEscape,

 

Ik had niet gezien dat je had gereageerd op mijn vraag, excuses daarvoor. 

 

Inmiddels heb ik een oplossing gevonden (weliswaar een andere dan die van jou, maar het werkt!): nadat ik wijzigingen in het Excel gedeelte heb aangebracht, moet ik het werkblad eerst sluiten alvorens terug te keren naar Word.

 

Bedankt voor je reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.