Ga naar inhoud

als administrator uitvoeren


vxvk

Aanbevolen berichten

Ik heb een cd geïnstalleerd maar als ik hem wil starten, krijg ik de melding dat ik het programma als administrator moet uitvoeren. Ik ben de enige gebruiker op mijn computer en ik sta ook vermeld als administrator. Kan ik dit oplossen? Ik heb ook geen wachtwoord op mijn computer. Ik werk nog met Windows 7 prof. Vast bedankt. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik met rechts op de snelkoppeling en kies voor Als administrator uitvoeren.

 

Wil je het programma altijd als administrator openen door te dubbelklikken op de snelkoppeling ?

 

Klik dan met rechts op de snelkoppeling, kies in het menu voor Eigenschappen -> Geavanceerd -> zet een vinkje bij Als administrator uitvoeren en klik op OK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat om een bridge cd. Maar ik heb begrepen dat Windows 10 misschien mogelijkheden heeft om xp programma's te draaien. Binnenkort ga ik mijn notebook updaten naar Windows 10. Ik zal nog wel een back-up maken van mijn systeem partitie. Van de rest heb ik altijd al een back-up. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.