Ga naar inhoud

Webcam Acer


Aanbevolen berichten

Het terugzetten naar de fabrieksinstellingen heeft aangetoond dat hardware aan de basis ligt en dat dit dus dan een klusje wordt voor een PC-hersteldienst, tenzij er nog sprake is van garantie (2 jaar, tenzij optionele verlengde garantie) : dan kan je de laptop retourneren naar de verkoper / de fabrikant.

 

Je bent zeker niet alles kwijt: je kan immers ofwel je image terugzetten, ofwel met een propere lei van start gaan en je persoonlijke bestanden recupereren van je back-ups ... zie ook de aanbevelingen in bericht #10. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een backup van al mijn bestanden had ik sowieso, maar moet nu wel alle programma's er opnieuw opzetten. Daar ben ik nu mee bezig.

De laptop heeft eigenlijk nooit naar behoren gewerkt. Is ook aangekocht geweest bij het begin van Windows 8.

 

Om maar een voorbeeld te geven: de melding die ik telkens krijg dat een usb apparaat niet herkend wordt, en toch werkt, maar bij een extern CD-station, als hij die melding geeft verliest hij ook meteen de connectie. Het touchpad en de DVD drive zijn ondertussen al vervangen door een technieker, dus heb hier zeker al teveel kosten aan gedaan.

 

Ik denk dat een nieuwe laptop (en dat na amper 2 jaar) nu aangewezen is, want garantie heb ik niet meer. Draait Windows 10 intussen al stabiel moest ik een nieuwe overwegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus, je hebt - ondanks alle duidelijke uitleg en linkjes - geen image en opstartmedium gemaakt ? ... :mellow:

 

Persoonlijk zou ik nog eventjes de boot afhouden wat Windows 10 betreft ... laptops met Windows 7 en Windows 8.1 zijn op dit moment nog altijd nieuw verkrijgbaar.

 

En een Acer, dat zou ik nu ook niet meteen aan iemand aanbevelen ... er is heel wat degelijker materiaal op de markt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet dan zeker die image niet te maken als alles weer op zijn pootjes staat en doe dat "straks" ook meteen voor je nieuwe laptop. :)

 

Voor aankooptips kan je hier een nieuw topic openen, je kan je vraag stofferen met dit stappenplan.

 

Als je binnen dit topic geen vragen meer hebt, mag je het afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.