Ga naar inhoud

sommige knoppe in de taakbalk werken niet meer


tomtom700

Aanbevolen berichten

heb zitten zoeken bij instelling

dan geklikt op bijwerken en beveiliging - systeemherstel

had drie opties - pc opnieuw instellen

                        - vorige versie terug zetten

                        - geavanceerde opstartopties

heb dan geklikt op vorige versie terug, met dat ik dacht hij gaat win 8.1 terugzetten maar niet dus, maar de problemen waren wel opgelost

meer kan ik jullie niet vertellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb nog eens zitten zoeken hoe ik het juist heb gedaan en dit gevonden

Het herstel starten
Het terugzetten van Windows 7 of Windows 8.1 is gelukkig niet ingewikkeld.

  • Klik op Starten linksonder in beeld: Windows%20Starten.png.
  • Klik op Instellingen.
  • Klik op Bijwerken en beveiliging (onder aan de lijst).
  • Klik op Systeemherstel.
  • Klik onder 'Terug naar Windows 7' (of 'Terug naar Windows 8.1') op Aan de slag.

    Terug%20naar%20Windows%207.png
  • Een blauw venster verschijnt, waarin u wordt gevraagd waarom u terug wilt naar een eerdere versie van Windows. U moet één van de opties aanvinken om verder te kunnen. Klik daarna op Volgende.
  • Klik weer op Volgende.
  • Klik nog een keer op Volgende.
  • Klik tot slot op de knop Terug naar Windows 7 of Terug naar Windows 8.1.

Het systeem start nu het herstel van uw vorige Windows-versie. Dit kan enige tijd duren. Uw computer wordt automatisch opnieuw opgestart waarna Windows 7 of 8.1 weer volledig hersteld is.

Het vlaggetje
Wat na het herstel ook weer terug is: het inmiddels beruchte vlaggetje van Microsoft waarmee u Windows 10 kunt reserveren. Omdat u geen behoefte hebt aan Windows 10 is het verstandig deze reservering ongedaan te maken. Hoe dat gaat leest u in volgende tip: Het Windows 10-pictogram verwijderen.

alleen is het niet herstelt naar win 8.1, waarschijnlijk omdat win 10 al langer dan een maand op mijn pc staat en dus waarschijnlijk hersteld naar het begin dat ik win 10 erop heb gezet, jammer had liever weer 8.1 gehad

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb zitten zoeken bij instelling

dan geklikt op bijwerken en beveiliging - systeemherstel

had drie opties - pc opnieuw instellen

                        - vorige versie terug zetten

                        - geavanceerde opstartopties

heb dan geklikt op vorige versie terug, met dat ik dacht hij gaat win 8.1 terugzetten maar niet dus, maar de problemen waren wel opgelost

meer kan ik jullie niet vertellen

 

 

Als je bovenstaande uitvoert ga je terug naar de Windows versie die voor de installatie van Windows 10 aanwezig was. En toch is dat bij jouw niet gebeurt? Zeer vreemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.