Ga naar inhoud

Outlook 2010 - mailbox alias


damo

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Tot voor kort kwamen mails van zowel m'n basis e-mailadres als m'n aliassen in één mailbox.  Een nieuwe mail kon ik verzenden vanuit verschillende adressen door op de knop "aan" te klikken.  Om één of andere reden komen alle mails nog wel binnen maar is de knop "aan" niet meer zichtbaar als ik een nieuwe mail verzend of beantwoord.  Als ik een nieuwe account toevoeg zie ik terug die knop "aan" maar maakt outlook ook een aparte mailbox aan waardoor alle mails 2 keer binnen komen.

 

Heeft iemand een oplossing ?

 

mvg

 

Damo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

anyone ?

 

 

waar zitten die slimme IT mannen en vrouwen hier :)  ???

 

 

Misschien eens een herstelpunt terug zetten naar een tijdstip dat de aan- knop wel nog aanwezig was?

 

Weet je niet hoe je een herstelpunt moet terug zetten vermeld dan welke Windows versie je gebruikt.

 

 

Bumpje-> bumpje-> antwoord-> geen reactie meer van damo !  :confused1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry, bestaat er een andere oplossing dan herstelpunt ?  wijzigt dit verder niks aan instellingen en loop ik risico op verlies van mails ? 

 

 

nog vergeten vermelden : Windows 8.1

 

Kan ik na herstelpunt terug naar de huidige instellingen moest het nik opgelost zijn of moesten er andere problemen zijn ?

Is het een optie om outlook te herinstalleren ?

 

mvg

 

damo

 

Je kan het herstelpunt terug ongedaan maken.

Enkel programma's die je geïnstalleerd hebt na de datum van het herstelpunt dien je terug te installeren.

E-mails die je binnen gehaald hebt na de bewuste datum verlies je..... maar die kan je op voorhand veilig stellen via de functie opslaan als....

 

Als je Outlook gaat herinstalleren worden de reeds aanwezige pst- bestanden niet mee verwijderd en als daar de fout in zit blijft die dus aanwezig.

Verwijder je de pst- bestanden verlies je alle e-mails natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie,

 

Ik zie herinstallatie eerder zitten dan terug zettenb herstelpunt maar 'k heb nu ergens bij de instellingen gezet dat er geen mails ontvangen worden bij de alias (komen toch toe op hoofdaccount).  Als ik mails, verzonden vanuit de alias wil archiveren moet ik de aliasmailbox wel nog openen maar da's nog te doen.  'k Had eerst een regel ingesteld om ze automatisch in de outbox van m'n hoofdaccount te zetten maar daardoor werden ze niet verzonden dus moest je voor dit laatste nog tips hebt is 't probleem misschien op die manier opgelost.

 

mvg

Damo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.