Ga naar inhoud

Aankoop nieuwe laptop (thuisgebruik)


Aanbevolen berichten

Zoals het onderwerp al aangaf, ben ik op zoek naar een nieuwe laptop voor thuisgebruik.

Ik neem er even het stappenplan bij en geef antwoord op volgende vragen:

 

Budget: 1500 EUR.

Merk: slechte ervaring met HP en Acer.

USB poorten en Wi-fi moeten uiteraard beschikbaar zijn.

Schermgrootte 17 inch.

Randapparatuur zoals een printer, externe muis en HD moet ik kunnen aansluiten.

Andere specifieke wensen: Windows 8.1, Intel Core i7 voor zwaar computerprogramma om muziek te schrijven, +/- 8 GB RAM, numeriek toetsenbord, SSD voor snelle opstart, CD/DVD drive, Ingebouwde webcam.

Ik ben woonachtig in België.

 

Men wist mij te vertellen in mijn vorig onderwerp dat ik begonnen ben dat er zeker nog dergelijke nieuwe laptops met Windows 8.1 op de markt zijn, tenzij er hier een andere mening gegeven wordt, en Windows 10 volgens jullie stabiel draait?

 

Alvast bedankt voor jullie advies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rekening houdende met je verlanglijstje en je budget kom ik uit op de MSI GE72 2QF-086BE Apache Pro: dit is een 17,3" laptop met i7-5700HQ processor, 128GB SSD + 1TB HDD en een NVIDIA GeForce GTX 970M grafische chip ... het RAM-geheugen is 8GB groot en is uitbreidbaar naar 16GB.

 

Een HD webcam, numeriek keyboard, CD/DVD-station, USB 3-poorten en HDMI-aansluiting zijn uiteraard aanwezig .. volledige specificaties kan je bekijken via de linkjes hieronder.

 

Hij is voorzien van Windows 8.1 en momenteel wordt hij bij Alternate aangeboden voor €1549 en da's meteen €100 goedkoper dan bij CoolBlue.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de suggestie. Het ziet er wel een degelijk toestel uit.

Nu, bij Acer is het bijvoorbeeld handig dat er een live chat functie is als je computerproblemen hebt. Zo kon ik meteen te weten komen welk artikelnummer de DVD drive bijvoorbeeld had bij een defect buiten garantie.

 

Is hun service even goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.