Ga naar inhoud

Constant tweede harde schijf die volgeraakt zonder downloaden..


tijs

Aanbevolen berichten

Hoi, ik vrees dat dit komt nadat ik back-up wou maken... sindsdien geraakt de D schijf altijd vol, ookal verwijder ik een bestand van 800 MB enzo..

 

Na een dag , of twee dagen, terug het bericht dat alles vol geraakt.

 

Bij opties op het backup bestand staat dit

"

-> Mijn bestanden uit deze back-up terugzetten

 

* Bestanden van alle gebruikers van deze computer terugzetten

 

* De schijfruimte beheren die door deze back-up wordt gemaakt"

 

Wat kan ik doen?

 

Bedankt!

Groeten, Tijs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Tijs

 

Door ondervinding heb ik gemerkt dat eens je een backup maakt, je blijft backups maken.

Wat je kan doen is in je onderhoudscentrum (Configuratiescherm\Systeem en beveiliging\Onderhoudscentrum)

onder onderhoud 'back-up maken' klik je op 'Berichten over windows back-up uitschakelen'

 

--> weet wel dat dit je back-up volledig uitzet. je zal dan zelf via dit venster een backup moeten maken als je dat in de toekomst wenst.

 

Mijn computer maakt geen backups van zichzelf en dit is het enige dat ik daarvoor veranderd had.

 

Ik hoor graag je reactie.

 

Mvg

Mathias

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

@megamathi,

 

 

Beste Tijs

 

Door ondervinding heb ik gemerkt dat eens je een backup maakt, je blijft backups maken.

Wat je kan doen is in je onderhoudscentrum (Configuratiescherm\Systeem en beveiliging\Onderhoudscentrum)

onder onderhoud 'back-up maken' klik je op 'Berichten over windows back-up uitschakelen'

 

--> weet wel dat dit je back-up volledig uitzet. je zal dan zelf via dit venster een backup moeten maken als je dat in de toekomst wenst.

 

 

 

 

Lijkt me sterk dat je de back-up uitschakelt door "berichten over Windows  back-up uit te schakelen".

 

 

Kan je de schijf formatteren? of staan er belangrijke bestanden op?

 

 

 

 

Een harde schijf formatteren en daardoor alles wissen omdat er iets misloopt met een back-up of nog een ander probleem waardoor de schijf volloopt is echt niet nodig.

 

 

 

@tijs,

 

 

In bericht 1 heb je vermeld dat je een back-up wou maken.... van wat wou je een back-up maken en op welke manier heb je dat gedaan?

Je hebt je vraag geplaatst in Windows 10 forum. Het besturingssysteem op de probleemcomputer is dus Windows 10?

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

 

 

 

In bericht 1 heb je vermeld dat je een back-up wou maken.... van wat wou je een back-up maken en op welke manier heb je dat gedaan?

 

 

 

Bovenstaande vraag werd nog niet beantwoord.

 

Hoe je een printscreen kan maken en plaatsen lees je in onderstaande links.

 

http://www.pc-helpforum.be/topic/59368-het-knipprogramma-gebruiken-om-een-printscreen-te-maken-in-windows-10/

 

http://www.pc-helpforum.be/topic/55419-hoe-plaats-ik-een-bijlage-in-mijn-bericht/

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.