Ga naar inhoud

DVR naar Modem


Peter01

Aanbevolen berichten

Goedendag.​Ik probeer mijn DVR aan te sluiten op mijn router Fritz!Box 7360 dit lijkt goed te gaan,maar na invullen ipadres krijg ik de boodschap: Please download the web DVR client plugin: web client plugin. NetDvrV3.exe Dit heb ik gedaan maar na een windows beveiligingsboodschap  toch door gegaan maar er gebeurt verder niets.Mijn vraag is nu:Wat wordt hier bedoeld en wat is de bedoeling vanNetDvrV3.Ik heb in het verleden met een andere DVR en router gewerkt zonder dit soort problemen.Vr Gr.Peter  

Link naar reactie
Delen op andere sites

NetdvrV3 (plugin) werkt waarschijnlijk wel met browser Chrome.Momenteel werk ik met Edge.Mijn vraag als niet deskundige is: Als ik Chrome ga gebruiken kan ik deze browser downloaden en gebruiken terwijl Edge ook geinstalleerd is.Kunnen deze naast elkaar werken of moet ik Edge eerst verwijderen. PS. Geprobeerd met internet explorer maar lukt ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor plugins kan je voor ieder browser apart installeren.

Dus kan je Edge gewoon laten staan.

Let op: als je plugins installeert dan merkt je niks van installeren tot je een bepaalde iets moet doen zoals film bekijken of zo.

In uw geval is dat camera beelden bekijken.

 

In internet explorer moet dat wel lukken en bekijken deze video wat je moet doen.

Op de video ziet je bovenaan maar het kan ook onderaan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.