Ga naar inhoud

Mails importeren


Annette

Aanbevolen berichten

 

Ik kan mijn oude en nieuwe mails, adressen,

 

 

Bedoel je daar e-mails en contactpersonen mee die je wil overzetten of......?

 

Wil je dat exporteren/importeren uitvoeren vanaf een e-mailprogramma? Welk? En naar welk e-mailprogramma?

Of maak je enkel gebruik van webmail en wil je het overzetten van de ene webmail naar de andere?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag, het is een telenet.be adres, dat naar gmail.com moet worden verzet.

het is niet gelukt via g.mail importeren...

ik doe dit voor iemand via teamviewer, hij wil alles van uit zijn telenet op gmail hebben, telenet heeft hij opgezegd...bestaat er een programma voor, hoe met een backup? dank uj grt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je daar e-mails en contactpersonen mee die je wil overzetten of......?

 

Wil je dat exporteren/importeren uitvoeren vanaf een e-mailprogramma? Welk? En naar welk e-mailprogramma?

Of maak je enkel gebruik van webmail en wil je het overzetten van de ene webmail naar de andere?

 

Op bovenstaande vragen kwam nog geen antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het contract bij Telenet opgezegd is werken de bewuste accounts niet meer, kan je ze dus niet meer gebruiken.

 

Het nieuwe gmail account kan wel toegevoegd worden in outlook en e-mails van telenet zo verplaatst worden naar Gmail.

 

 

Via deze link tref je de handleidingen aan om een Gmail account aan te maken in outlook indien gewenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.