Ga naar inhoud

Opstart


HardFusion

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zit met een vervelend probleem. Ik wil een laptop van een vriend herstellen. Het gaat om een zeer oude laptop, Toshiba Satellite C670-1DV. Normaal bij hem thuis startte hij nog op, zeer langzaam uiteraard en daarom gaf hij die aan mij om te repareren en dus terug normaal te laten functioneren. 

 

Maar hier zit ik even vast,

Ik start hem op, dan wordt windows opgestart en erna komt er een scherm met "Windows normaal opstarten" of "Opstartherstel uitvoeren". Als ik voor een herstel kies, dan start hij opnieuw op, hij laad de bestanden en erna krijg ik zwart scherm maar ik kan wel de muis zien. Ik liet die even open staan maar na 1 uur 30min stond hij nog steeds zo. Dit moet toch op te lossen zijn? Er is geen CD-ROM dus ik moet er zo kunnen inraken. Bij hem kon hij opstarten, hier lukt het dus niet langs geen kanten. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?

 

MvG

HardFusion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.