Ga naar inhoud

Dubbele icoontjes op Motorola Moto G (3de generatie)


Borki

Aanbevolen berichten

Geacht forum.

Ik heb verschillende dubbele icoontjes op mijn scherm zoals; agenda, Gmail, Contacten, klok enz.

ook het logo van instellingen staat er 2 keer op. Als ik het op de manier doe zoals in de gebruiksaanwijzing beschreven staat, dan krijg ik de melding: ALS U EEN INGEBOUWDE APP UITSCHAKELT? FUNCTIONEREN ANDERE APPS MOGELIJK NIET MEER CORRECT. UW GEGEVENS WORDEN OOK VERWIJDERD.

Weet iemand de oplossing?

Bedankt voor uw reactie.

Borki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat versta je onder scherm?

Apps kunnen inderdaad op meerdere plaatsen op je smartphone te vinden zijn als je dat bedoelt.

 

Je kan er altijd een printscreen van maken dan opslaan op je computer en die afbeeldingen in je volgend bericht plaatsen.

Een printscreen maken op je smartphone zou moeten lukken door de aan/uit toets en de - volumetoets gelijkt in te drukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat versta je onder scherm?

Apps kunnen inderdaad op meerdere plaatsen op je smartphone te vinden zijn als je dat bedoelt.

 

Je kan er altijd een printscreen van maken dan opslaan op je computer en die afbeeldingen in je volgend bericht plaatsen.

Een printscreen maken op je smartphone zou moeten lukken door de aan/uit toets en de - volumetoets gelijkt in te drukken.

Hallo, ik ben misschien een oen, maar hoe stuur ik een foto naar u? Ik heb met mijn tablet een foto genomen van het startscherm van mijn smartphone, maar ik zie nergens het teken van een paperclip (bijlage).

Vr. Gr. Borki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je Gmail of een andere app wil verwijderen in het scherm zoals ik aangeduid heb in onderstaande afbeelding dan moet je op het icoon blijven drukken tot je de mogelijkheid krijgt om te verwijderen.

 

De app wordt niet verwijderd van je smartphone maar enkel op het huidige venster.

 

 

post-9560-0-92221900-1455725758_thumb.pn

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag Borki,

 

 

Is het probleem opgelost?

Hallo Clarkie, sorry dat ik nu pas antwoord. Nee het is nog altijd hetzelfde. Wanneer ik een icoontje probeer te verwijderen, is het net of het ook in de prullenbak zit, maar als ik terug naar het starscherm ga staat het er terug. Ik zal een van de dagen wel even terug gaan naar de winkel,waar ik hem heb gekocht. Het is nou niet dat het erg storend is, maar ik denk niet dat het zo hoort. In ieder geval bedankt voor de moeite.

Borki

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.