Ga naar inhoud

geen wifi verbinding meer


Kimmyy

Aanbevolen berichten

Goedenavond , ik heb een probleem met mijn wifi verbinding ik heb sinds kort een belkin wifi versterker aangesloten model ( Belkin N300 ) maar had vaak problemen viel steeds uit ( knipperde oranje ) dus vandaag wou ik kijken of ik hem kon resetten dat kon via belkin range maar heb blijkbaar wat fouts gedaan ;s nu brand het lichtje blauw maar kan geen verbinding meer maken zelf niet meer als ik mijn belkin adapter uit het stopcontact haal ik krijg steeds de melding kan geen verbinding maken met dit netwerk ik denk dat ik ergens heb zitten knoeien met mijn wps op de pagina van belkin ;s heb al geprobeerd om terug dezelfde pagina te openen zo dat ik mijn belkin versterker terug op factory settings kan zetten maar nu door 1 of andere reden krijg ik steeds de melding dat ik ook nietmeer op die pagina kan hoop dat iemand mij kan helpen alvast bedankt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan je beste de range extender gedurende minstens 15 seconde op WPS knop drukken tot de lampjes flikkeren.

Doe dat nog eens voor de zekerheid.

 

Het is wel zo dat range extender niet zomaar vanuit een draadloos punt altijd perfect verbinding heeft want dat hangt veel van afstand en omgeving zoals muren.

 

Je verteld dat je Belkin N300 maar dat is geen model naam.

Kijk op de sticker van range extender welk nummer er staat.

 

Verder kan je best vertellen waar de router bevind.

Is range extender verbonden met uw provider router of een ander router?

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan je beste de range extender gedurende minstens 15 seconde op WPS knop drukken tot de lampjes flikkeren.

Doe dat nog eens voor de zekerheid.

 

Het is wel zo dat range extender niet zomaar vanuit een draadloos punt altijd perfect verbinding heeft want dat hangt veel van afstand en omgeving zoals muren.

 

Je verteld dat je Belkin N300 maar dat is geen model naam.

Kijk op de sticker van range extender welk nummer er staat.

 

Verder kan je best vertellen waar de router bevind.

Is range extender verbonden met uw provider router of een ander router?

mijn range extender is verbonden met mijn provider router van telenet .op de sticker zie ik ( F9k1015azV1 ) als ik mijn wps knop ingedrukt hou gebeurd er niks meer ik denk door de veranderingen die ik heb gedaan ; nu brand het lampje opnieuw blauw , ik kan wel verbinding maken met mijn iphone terug en met een andere laptop in de zelfde ruimte maar helaas met mijn laptop niet ik weet dat ik gisteren paar veranderingen heb gedaan via belkin iets met poorten dacht ik van wps2 en wps aes ens ik zie wel bij mijn wifi network naam dat alles 100 procent staat maar als ik e op klik krijg ik steeds de melding kan geen verbinfing maken met dit netwerk :s zou het helpen als ik op netwerk vergeten klik en opnieuw handmatig instel ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat het om deze toestel of om de tweede toestel wit

 

Als lampje Solide Blauw (dus niet knipperend blauw is) – De range extender is aangesloten op het draadloos netwerk.

 

Je kan beter netwerk vergeten doch ik weet niet welke Windows je hebt

gaat over het 2de 

 

heb zojuist naar telenet gebeld en heb terug verbinding wel zonder mijn belkin modum er wed van poort veranderd

maar nu heb ik nog steeds het probleem dat mijn laptop geen verbinding maakt met mijn belkin modum via gsm lukt het wel daar heb ik volle snelheid en is verbonden aan mijn belkin modum maar mijn laptop verbind zich alleen met mijn telenet modum en niet meer met mijn belkin modum endat is sinds gisteren door wpa / aes verandering denk ik zit nu naast mijn belkin modum dus aan de afstand kan het ook niet liggen :s 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je zeggen welke Windows de laptop heeft?

 

Nota: let op

Het kan zijn dat Wifi verbinding niet aan staat op de laptop.

 

Meestal is dat zo:

Acer, speciale knop op laptop
Asus, druk Fn en F2 gelijktijdig in en of schijfbalk voorkant
Dell, druk Fn en daarna F2 gelijktijdig in
Fujitsu Siemens, Fn / F1 gelijktijdig of speciale knop
HP, speciale knop op laptop (boven keyboard)
Packard Bell, druk Fn en F1 gelijktijdig in
Medion, druk Fn en F1 gelijktijdig in
MSI, speciale knop op de laptop zelf
Sony Vaio, speciale knop op laptop
Toshiba, Fn en daarna F8 tegelijk óf schuifknop midden/voor

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.