Ga naar inhoud

Alfabetiseren favorieten in Windows 10


Hansie59

Aanbevolen berichten

Sinds enige tijd gebruik ik windows 10.Nu heb ik vanuit IE en Firefox allerlei favorieten geinporteerd.Dat is onderhand een hele lange lijst geworden, tesamen met alle recente favorieten uit Edge ,die ik als browser gebruik.

 

Nu staan alle favorieten kriskras door elkaar, ik wil ze graag op alfabet hebben, want ik zoek me een ongeluk!

 

Weet iemand hoe ik dit kan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Firefox: ik neem aan dat jij de Koppelingen bedoeld?

 

Dan: Koppelingen openklappen en op een onderdeel rechts klikken.

 

Als je dan één van je mappen rèchts klikt krijg je een popupschermpje met o.a. Sorteren op naam < dat is het

 

(ik vermoed dat het bij IE ook wel zo zal gaan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Passer.

Dank je voor je reactie, maar ik gebruik microsoft Edge, de nieuwste browser van Windows 10 en daar kun je op je kop gaan staan en met de rechtermuisknop klikken op elke opgeslagen favoriet uit de rij, maar je kunt er niet mee sorteren.

Terwijl ik denk dat zoiets toch wel mogelijk moet zijn.

Met koppelingen heeft het verder niets van doen, ik heb ooit met FF en IE gewerkt en na de installatie van Windows 10 mijn oude favorieten geimporteerd.

 

Hansie 59

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met koppelingen heeft het verder niets van doen, ik heb ooit met FF en IE gewerkt en na de installatie van Windows 10 mijn oude favorieten geimporteerd.

'Favorieten' vind ik in FF niet terug (ook niet via de Help) wel Bladwijzers en Koppelingen(die onder Bladwijzers vallen), vandaar dat ik dacht dat je het (in FF) daarover had. Niet dus ?

 

Edge gebruik ik zelden en 'k heb er geen favorieten in staan.

Maar misschien geeft deze link van MS je wat mogelijkheden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.