Ga naar inhoud

Alternatief voor Windows Movie Maker


Robo

Aanbevolen berichten

Na de update naar Windows 10 beschik ik niet meer over Windows Movie Maker om video te bewerken. 

 

Een voordeel aan het programma was dat het heel handig in gebruik was. Ik maakte van vakantiefoto's en filmpjes in verschillende formaten één filmpje met muziek.

 

Nu wordt dit niet meer ondersteund door Windows 10 maar kan nog wel gedownload worden.

 

Hebben jullie een alternatief programma? Of gewoon Windows Movie Maker downloaden?

 

(Ik zou onder andere een video in 4:3 formaat willen omzetten naar 16:9 zonder uit te rekken of in te zoomen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er moet dan wat misgegaan zijn bij het upgraden want ik ging vorig jaar van de 8.1 naar de 10 en bij mij staat die Movie Maker er nog gewoon op en ik kan er gewoon mee werken.

 

Ik zou die dan gewoon nog maar downloaden en terug installeren.

 

Trouwens: mijn ervaring spreekt dit wel tegen: "Nu wordt dit niet meer ondersteund door Windows 10" ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de officiele website van Windows staat dat Windows Moviemaker niet ondersteund wordt door Windows 10 maar dat hij nog altijd wel gedownload kan worden. Wat ze met niet ondersteunen bedoelen weet ik niet.

 

Ik deed een upgrade waar Windows Movie Maker als sowieso niet opstond dus dat ben ik vergeten te zeggen. Meestal worden een hoop programma's er opgezet na zo'n update.

 

Dan ga ik het gewoon terug downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.