Ga naar inhoud

Toetsenbord (PS/2) reageert traag bij opstarten


arthur575

Aanbevolen berichten

Beste forumleden

 

Sinds kort reageert mijn toetsenbord (ps/2 aansluiting) traag bij het opstarten van mijn pc.

De eerste 10-15 seconden kan ik vlot typen maar daarna reageert mijn toetsenbord een tweetal minuten zeer traag.

Alle tekens worden later weergegeven.

Dit duurt 2 minuten en daarna doet mijn toetsenbord terug normaal.

Ik heb dit getest op een ander gebruikersaccount en hier reageert hij normaal.

Het is enkel bij één specifiek account.

Beiden hebben ze dezelfde rechten.

 

Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen!

Arthur575

aangepast door arthur575
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.


Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .


RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.


Bekijk ook de

.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
 {451C804F-C205-4F03-B48E-537EC94937BF};c
Wondershare Helper Compact.exe;s
C:\Program Files (x86)\Common Files\Wondershare;fs
DelaypluginInstall;s
C:\ProgramData\Wondershare;fs
Service KMSELDI;s
C:\Program Files\KMSpico;fs
CHRdefaults;
C:\Users\Arthur\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\88qcz0yh.default\searchplugins\default.xml;f
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{451C804F-C205-4F03-B48E-537EC94937BF}];r64
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
"Wondershare Helper Compact.exe"=-;r64
"DelaypluginInstall"=-;r64
C:\Users\Arthur\AppData\Roaming\{950EB46C-6AC7-4ACC-AB36-9A6A77C08B6A};fs
C:\Users\Arthur\AppData\Roaming\Wondershare Video Converter Ultimate;fs
C:\ProgramData\Wondershare Video Converter Ultimate;fs
C:\Program Files (x86)\Wondershare;fs
C:\Program Files (x86)\IObit;fs
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Quick Scan
  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.