Ga naar inhoud

DBAN software


Rafael

Aanbevolen berichten

Betreffende Dban harddisk deleten  ,beste vrienden kan iemand mij helpen ik heb het programma gedownload van  www.dban .org    .nu zet ik het gedownload programma op een cd als boot. nu start ik opnieuw mijn pc op ?? maar mijn pc vraag niet druk een toets om van cd te starten . Als ik mijn cd met win7 plaatst vraag mijn pc wel druk een toets indien je wil starten van cd ??? In mijn bios staat starten via cd ,en met win 7 geen probleem. Wat doe ik mis ,of werkt  het programma niet.met vriendelijke groeten Rafael.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte ik werk met w8.1 en het gedownload programma dban is  dban -2.3.0_I586

Ik ga zo te werk eerst  laad ik het  programma is  dban -2.3.0_I586 dan open ik het in winra en dit geopend programma schrijf ik dat dan over naar een  geformatteerde CD (moet een boot zijn ,maar ??? ).dan na het schrijven sluit ik pc af en start deze opnieuw ,dan wacht ik tot mijn pc vraagt druk een toets .En dit doet de  pc niet ga terug over naar  win8.1 .

 

 

 

ik heb dit voorbeeld gevolgd.met vriendelijke groeten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.