Ga naar inhoud

Outlook synchroniseren


CathyG

Aanbevolen berichten

Hoi allen

 

Blij dat ik dit forum heb ontdekt, want ik probeer al enkele dagen een Outlook probleem op te lossen, en zie het niet...

 

Ik werkte tot voor kort alleen in mijn bedrijfje. Ik heb een desktop op kantoor waar ik Outlook op gebruik. Ik importeer onze mails vanuit een pop3, zodat alle mails van klanten die naar de algemene info@mailbox mailen in mijn Outlook terecht komen.

 

Ik heb nu sinds enkele dagen een halftijdse admin medewerker in dienst waarvoor ik een 2de desktop heb aangekocht.

 

Ik zou graag hebben dat op mijn medewerker haar desktop ook alles binnen komt in haar Outlook, en als zij een mail zou beantwoorden, dat ik dit ook bij mijn verzonden items op mijn PC/Outlook zie staan. Ik heb op haar desktop de info@mailbox geïmporteerd, maar alles komt nu dubbel binnen, zowel bij mij als bij haar. Als ik een mail beantwoord kan zij dat niet zien en andersom, erg vervelend want we gaan sommige zaken dubbel doen dan.

 

Ik heb voor haar wel een mailadres gecreëerd (bv medewerker@...), maar als een klant naar haar gaat mailen in de toekomst ipv naar de info@, zie ik dit weer niet binnen komen. Ik wil ook in al onze communicatie naar klanten het info@ mail adres gebruiken, om hen niet te verwarren.

 

Kan iemand me in 'mensentaal' uitleggen wat de mogelijke oplossingen zijn voor deze PC nerd? Thx  :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst en vooral wat duidelijkheid.

Als je voor uw medewerker een eigen mailadres wilt maken dan mag je als baas of wat dan ook van de wet niet bekijken want dat is privé.

 

Je kan het op uw manier doen met bijvoorbeeld NAS

 

Maar je ook volgens mij beter een office 2016 premium nemen en dan heb je meteen ook een mailprogramma dat je online en overal kan gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.