Ga naar inhoud

Lichte ruis bij koptelefoon


JDAV

Aanbevolen berichten

Ha, nee je zou de eerste zijn met een koptelefoon op achter een een computer die uit staat. Ik doelde meer op dat sommige de koptelefoon opzetten en direct daarna de pc aanzetten om te gaan werken. Tijdens het opstarten van de pc worden alle drivers voor de diverse onderdelen gestart. Afhankelijk van de volgorde hiervan kun je soms even een ruis horen.

Ik ben ook een beetje door mijn ideeën heen wat de oorzaak van je probleem kan zijn. Mocht iemand een idee hebben... Gelukkig is het  voor je niet te storend. Succes en wil je toch dat we nog verder gaan graven, horen we het wel.

Meestal gebruik ik hem niet meteen als de laptop is opgestart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zoals ik al zei, ik heb op dit moment even geen idee van de oorzaak van de ruis. Maar begrijp dat je er mee kunt leven. En zo niet dan horen wij het graag.

Hangt er echt van af. Nu is het weer luid en is het echt wel storend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt het dat je gebruik maakt van een laptop? Deze geven bijna altijd een ruis mee op de lijn. Ook al heb je alle andere lijnen inclusief de microfooningang uit staan. Ik ben bang dat het dus ook niet op deze manier op te lossen is. Wil je echt hier van af zou je kunnen kijken naar een USB-koptelefoon of een betere externe geluidskaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.