Ga naar inhoud

aanschaf laptop


leek

Aanbevolen berichten

1. Waarvoor heb je een laptop nodig? Surfen, e.mailen,Office.

 

2. Wat is mijn budget? Max. € 900.

 

3. Heb ik een voorkeur voor bepaalde merken? Nee, maar geen reparatiegevoelig merk. Op

    internet de site van BTO gezien, die bouwt een laptop naar wens maar ik ken het bedrijf (merk) niet.

 

3. Heb ik al die nieuwe functies nodig? Minimaal 1 usb 3.0. HDMI uitgang. Gebruik van bedraad en

   draadloos internet.

 

4. Welke schermgrootte heb ik in gedachten? Een 17 inch scherm.

 

5. Heb ik nog randapparatuur nodig? Een muis want ik gebruik geen touchpad.

 

6. Heb ik nog overige specifieke wensen? Een snelle laptop die ik jaren lang kan gebruiken zonder

   dat hij traag wordt. Liefst alleen een SSD van 256 GB of een SSD 128 GB met een HD.

 

7. Woon je in België of Nederland en heb je een specifieke (web)shop in gedachten? Nederland,

    geen voorkeur voor (web)shop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierdoor gaat uiteraard een gedeelte van je budget naar het grotere scherm en grotere algemene bouw van het toestel.

 

Rekening houdende met je budget en je wensen kom ik uit bij een Medion Akoya P7641: zowat € 50 onder je budget, momenteel met draagtas aangeboden. 128GB SSD + 1TB HDD aan boord.

 

Toestellen met enkel een 256GB SSD aan boord liggen - in combinatie met de gewenste schermgrootte - ruim boven je budget, in schermgrootte 15.6" is dit echter perfect haalbaar en is er zelfs een ruim aanbod.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan.

 

Hou er rekening mee dat een 128 GB SSD door zijn eerder krappe grootte goed dient gebruikt te worden: persoonlijke bestanden (afbeeldingen, video's, muziek, downloads, etc ...) en (grotere) programma's horen dan ook op de harde schijf thuis ... zo blijft je SSD voorbehouden voor Windows en zijn updates.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.