Ga naar inhoud

laptop warm + mailprobleem


Aanbevolen berichten

Goede morgen,

 

Ik ben hier nieuw en hoop dat ik dit op het juiste forum geplaatst heb.

Volgens mij zit ik met een serieus probleem, Laptop wordt ontzettend warm, en krijg bijna dagelijks niet afgeleverde mail retour die ik zelf niet verzonden heb.

Ik hoop dat iemand van jullie mij kunnen helpen.

Mvg. Patje.

 

 

log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Patje1,

 

welkom op PCH!

 

Ik heb je een eigen topic aangemaakt. Dat houdt het voor iedereen een pak overzichtelijker. ;)

 

Wat de warmte van je laptop betreft:

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte. Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.
 
Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken…

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je malwareprobleem betreft, ga ik je enkele tools laten toepassen.

Lees de instructies aandachtig en plaats telkens het gevraagde log in je volgend bericht.

 

Download adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad (verwijder eerst eventuele aanwezige oudere versies van deze tool op je PC, zodat je nu de meest recente database van AdwCleaner kan gebruiken).

Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan (Engelse versie) of Scannen (Nederlandstalige versie)
  • Mocht u gevonden items willen behouden, verwijder deze dan nu uit het lijstje.
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie) of Verwijderen (Nederlandstalige versie)
  • Klik bij popup-scherm "AdwCleaner Herstart" op OK


Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal onmiddellijk een logfile van AdwCleaner.
Anders is het logfile hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.


Meer informatie vind je in de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jion;

Bedankt voor de tips.

Ik heb mijne laptop eens even aan de onderkant bekeken, zat inderdaad vol stof, zuiver gemaakt en draait nu weer heel normaal.

Adwcleaner ook geïnstalleerd en z'n werk laten doen, ik hoop dat dit probleem nu ook opgelost is.

Nogmaals bedankt, Mvg. Patrick.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.