Ga naar inhoud

Mail Ipad 2 Air verplaatsen naar prullenbak


tolhansen

Aanbevolen berichten

Goedendag

 

Ik ben bezig met een Ipad Air 2. Deze Ipad is net helemaal opnieuw geinstalleerd na een blokkade. Het probleem waar ik nu tegen aan loop is het volgende. Iedere keer als ik probeer om mails te verplaatsen naar de prullenbak via de veegmethode of via wijzig en dan mails aanwijzen eb vervolgens verplaatsen naar prullenbak, krijg ik de melding kan de mail niet verplaatsen naar de prullenbak. Vervolgens druk ik op OK van de popup melding en blijven de door mij aangewezen mails gewoon in de inbox staan.

 

Ik heb al een soortgelijk onderwerp gevonden maar dit is toch net even anders. de IPad is helemaal up to date verder dus ik heb geen idee wat dit veroorzaakt.

 

Iemand een idee?

 

Bij voorbaat dank

Mvg

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ tolhansen,

 

Deze Ipad is net helemaal opnieuw geinstalleerd na een blokkade. Het probleem waar ik nu tegen aan loop is het volgende. Iedere keer als ik probeer om mails te verplaatsen naar de prullenbak via de veegmethode of via wijzig en dan mails aanwijzen eb vervolgens verplaatsen naar prullenbak, krijg ik de melding kan de mail niet verplaatsen naar de prullenbak.

Ik vermoed dat de instellingen van het verwijderen van e-mailberichten niet goed is ingesteld.

Kijk even na bij: InstelingenMail, Contacten, Agenda ☛ tap op het Account.

Klik vervolgens op Geavanceerd en bij Zet verwijderde berichten in tap op Verwijderd (zodat achter Verwijderd een vinkje aanwezig is).

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.