Ga naar inhoud

Aankoophistorie van klanten


VincentM

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen,

 

Op dit moment schrijf ik een scriptie voor een leuk bedrijf. Op dit moment ziet mijn excelsheet er als volgt uit:

 

Email                             Productorder ID                      Productorder             Orderprijs        Orderdatum

  pim@pim.nl                 1221                                         Stoel                            28.75                 13-4-2014

  pim@pim.nl                 1235                                         Bank                            33.14                  17-5-2014

  pim@pim.nl                 1545                                         Stoel                            22.00                  18-4-2015

 jos@lut.nl                     1485                                         Sofa                            20.75                   20-1-2014

 jos@lut.nl                     1575                                         Bank                            78.50                  20-2-2015

 jos@lut.nl                      1599                                        Kast                            58.98                   1-4-2016

 

Voor ongeveer 30.000 unieke emailadressen zijn de eerste 3 aankopen in hun historie vastgelegd. Om bepaalde testen te doen en patronen te kunnen vastleggen moet het format van de sheet verandert worden.

Op deze manier zou ik het graag willen zien ingericht:

 

Email                             Productorder ID   1                   Productorder   1          Orderprijs 1       Orderdatum 1 Productorder ID 2       Productorder 2  Orderprijs 2

pim@pim.nl                  1221                                            stoel                              28.75                      13-4-2015         1235                                   Bank                  33.14

jos@lut.nl                     1485                                            Sofa                              20.75                      20-1-2014         1575                                   Bank                  78.50

 

 

Ik heb dan namelijk alle drie de aankopen van 1 klant in 1regel staan in plaats van per klant 3 regels. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, in ieder geval alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Vincent Meulenbroek                  

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.