Ga naar inhoud

Gebroken Microsoft Wireless USB receiver


Musti03

Aanbevolen berichten

Beste,

 

Gisteren heb ik de wireless USB receiver van mijn Toetsenbord-Muis set van Microsoft laten vallen. Het is volledig gebroken. Kan ik soms een andere receiver ergens vinden, of een bestaande receiver gebruiken voor mijn toetsenbord en muis? Ik durf ze niet weg te gooien, had paar maanden geleden 70 euro voor betaald. 

 

Mvg,

Mustafa Kilinc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het toetsenbord en muis compatibel is met een andere receiver dan Microsoft. Misschien kun je het beste de vraag aan Microsoft zelf vragen.

Wie weet kunnen zij je melden waar je een vervangend exemplaar kunt vinden en wat de kosten zijn. Dan kun je zelf bepalen of het zin heeft deze kosten te maken of een nieuwe set aan te schaffen.

Er is ook een site van Microsoft zelf waarin ze aangeven dat je contact met ze kan opnemen wanneer je hardware wilt vervangen. Maar hiervoor moet je een nummer in de Verenigde Staten bellen. Ik zou het even middels mijn linkje proberen. Laat ons even weten of je probleem zo op te lossen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.