Ga naar inhoud

Iphone 4s


Aanbevolen berichten

Ik heb ergens een 4s gekocht die nog in de originele verpakking zat , nieuwstaat dus .

Bij opstarten bleek er de ios 5 in te zitten en werd mij prompt gevraagd om een upgrade te doen naar ios 9 .

Ik had ergens gelezen dat je met een 4s moest voorzichtig zijn met upgrades want die zou kunnen vertragen . Elders las ik dat het maar over te verwaarlozen onderdelen van seconden ging ..

Enfin ik heb daarstraks de upgrade gewaagd omdat ik een gps app wil installeren en ... Shit ! ( happens) een vertraging afhankelijk van het onderwerp maar soms tot 5 sec voor hij reageert op een opdracht , bv openen google ... De geïnstalleerde gps app werkt niet trouwens ...

Dank U apple ...en nu maar sparen voor een recenter model zeker ?! :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michiel54,

 

Ik kan je niet helpen maar er zal vast wel een moderator komen. Die kent er iets meer van als mij.

Allereerst  is het nooit een goed idee om een iphone 4s te kopen als er al een 6s uit is. Ik dacht dit ook bij de ipod 4 en nu kan ik enkel IOS 6 downloadn hoger wordt niet ondersteund! Schandalig niet? Sorry dat ik je niet kan helpen! Sorry!

 

groetjes,

 

Jonasthegamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Jonas , ja een 4s is verouderd , kweet het maar wat goedkoper dan een 6 . Ik heb een haat - liefde verhouding met smarthphones . Ik had er al drie en heb ze telkens weer weggedaan omdat ik er de kriebels van kreeg , een sony experia , en twee Nokia Lumias , goedkoop weliswaar maar niet mijn ding , ho ja en nog een cadeautje van test aankoop , een smarthphone waar ik niet aan uit kan , enfin ik krijg hem niet ingesteld .( kandidaten ?? ik geef hem weg ! ) Maar omdat ik wat vertrouwd ben geworden met de ipad , kocht ik een ouwertje , de iphone 4s dus , om nog eens te proberen . Van de eerste sec. Was alles werkende en speelde ik ermee alsof ik hem al jaren had . Dus kan ik nu gaan sparen voor een recent model . En liever niet met een zwaar contract of op afbetaling , ..dus .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.