Ga naar inhoud

foutmelding windows 10


gilbertdc

Aanbevolen berichten

Dus... de verschillende tips die er staan (zonder dat je moet gaan betalen) probeerde je uit en die lukken niet?

 

zoals vb I got in touch with Microsoft support, and found that having Sideload Apps caused this error. We set it back to Windows Store Apps, and everything worked fine. This can be found by going to Start-->Settings-->Update and Security-->For Developers. ? ?  (het kan natuurlijk :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, we zoeken verder:

 

> probeer even uit wat hier staat (bovenaan gaat het over apps, nadien over windows update)

 

> wat je windows update betreft (moest het vorige ook niet werken) : ga eens op zoek naar die update op deze windowspagina en installeer hem eens manueel? (moesten het meerdere updates zijn, begin dan met de oudste voor alle zekerheid)

Let wel: de pagina laat zich alleen vanuit IE openen

Link naar reactie
Delen op andere sites

de stappen onder " hier" heb ik gedaan maar geen resultaat ( geen van de twee methodes hielpen )

daarna ben ik nog gaan zien naar filmpjes ivm dit onderwerp op you tube, maar ook zonder resultaat

naar windowspagina gegaan voor de updates, maar hier ben ik niet verder gegaan dan te kijken naar de updates voor windows 10, daar ik vrees als ik deze aanklik en in winkel karretje plaats

niet weet wat ik verder dien te doen ( aankopen ? of indien ik deze dan opnieuw gebruik ik mijn andere zaken kan kwijt spelen )

vandaar ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k Zou het nog niet opgeven:

 

eerst zou ik je systeem eens onderzoeken op malware / virussen omdat die soms updates in de weg zitten.

 

Daarna is er nog de de windows update probleemoplosser die voor dit soort gevallen gemaakt is ('k geef je dan wel een link)

Ook denk ik nog aan andere dingen.

 

Dus wat denk je van het volgende:

 

- dit topic zetten we even 'on hold' (tijdelijk sluiten) tot je een malware/virusonderzoek achter de rug hebt

- lost dit het probleem niet op, dan werken we verder.

 

Indien je ermee akkoord gaat: maak een nieuw topic aan in http://www.pc-helpforum.be/forum/25-bestrijding-malware-virussen/; plaats daarin een Rsit-logje (zie hieronder) en vermeld even je problemen.

Als je logje er staat, verwittigen we de kenners die het zullen ontleden en je begeleiden.

 

 

 

Download icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen


  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de

. aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.