Ga naar inhoud

Email via distributielijst komt niet meer toe bij alle leden van de lijst


Dandri

Aanbevolen berichten

Ik werk met Outlook 2013 voor het versturen van mails, onder Windows 10.

 

Een tijd geleden veranderde ik mijn internetprovider van Telenet naar TVVlaanderen.

Ik stuurde via Telenet regelmatig mails door naar de leden van mijn hobbyclub. Dat gaat over een 45-tal leden. Hier waren geen problemen.

 

Ik gebruik nu hetzelfde programma, maar verstuur via TVVlaanderen. De meeste leden krijgen mijn distributielijst nog steeds toe, zonder problemen.

 

Een aantal leden krijgt mijn mail niet aan wanneer verstuurd via deze distributielijst, maar wel wanneer ik hen individueel mail. (bestemmeling:    Hotmail.com)

Eén lid krijgt niks (Hotmail.com), ook niet individueel.

Eén lid krijgt niks ( live.be), ook niet individueel.

 

Ik vroeg hen al hun SPAM-mappen na te kijken, maar daarin zouden mijn mails ook niet terecht komen.

 

 

De e-mailextensie die TVVlaanderen gebruikt, is  .net.

Heeft het daar iets mee te maken?

 

 

Dank bij voorbaat aan iedereen die suggesties heeft om dit raadsel opgelost te krijgen.

 

Dirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hotmail (en bij uitbreiding ook live.be) heeft een filter waarbij je kan instellen dat enkel berichten van afzenders die voorkomen in de contactenlijst, worden doorgelaten.

Vraag daarom eens aan je contacten om je nieuwe email adres van TVVlaanderen op te nemen in hun contactenlijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.