Ga naar inhoud

Pc start niet meer op 2 x piep


Meine

Aanbevolen berichten

Dag mensen

Ik heb een probleem met een old school pc

Ik wou geheugen omzetten naar een andere pc maar dat werkte niet dus netjes teruggezet wil de pc niet meer opstarten geen beeld in het begin 2 korte piepjes

Is geheugenprobleem alleen is het nu zo heb een goedwerkend setje geprobeerd ook apart en elk slot apart niks werkt heb ook zondergeheugen geprobeerd zelfde verhaal ook zonder videokaart zelfde probleem 6 verschillende geheugenbankjes geprobeerd alles stofvrij gemaakt niks helpt ik vermoed dat de memoryslots kapot zijn op mobo.

Iemand nog suggesties?

Moederbord: gigabyte p35-ds3

Processor : intel quadqore q6600 op 3ghz met zalman koeler

Geheugen: 6 GB DDR2 800mhz

Vid: nvidia geforce gtx960 2gb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik dus al geprobeerd en ook met 1 bankje alle slots geprobeerd blijft 2 korte piepjes geven heb ook al cmos reset geprobeerd maar vind wel raar dat geen 1 bankje werkt in geen 1 slot net of die ze niet oppakt en denkt dat er geen geheugen in zit want als ik alles eruit heb krijg ik dezelfde piepjes heb ook al andere videokaart geprobeerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet in de bios komen helaas ik heb wel al een harde reset gedaan maar dat hielp helaas niet de computer blijft wel aan maar start niet verder op komt niet bij bios

aangepast door Meine
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst wel maar las later ergens dat je 10 min moet wachten en paar keer op aan knop moest drukken dat moet ik nog proberen maar heb dus cmos reset gedaan via jumper te plaatsen en pc aanzetten toen uitzetten jumper eraf pc weer aan zetten maar dat hielp niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.