Ga naar inhoud

Laag FPS


Matthias93

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

 

Ik heb vorig jaar een nieuwe HP Pavillion i7 gekocht. Ik gebruik deze computer enkel voor te surfen op het internet en om te gamen (1 game) namelijk Counter Strike: Global Offensive. Ik kan dit spel niet spelen op 1920 * 1080 resolutie met een goed fps. Als ik op 1920 * 1080 speel heb ik maximum 30 fps waardoor al mijn bewegingen op het scherm haperend gaan. De resolutie waarop ik nu speel is 1280 * 720 met een 55 - tal fps is dat. Nu beweegt mijn scherm al een stuk vlotter maar nu is de kwaliteit niet zo goed. Ik voeg nog een printscreen toe met wat extra informatie. post-36826-0-14151800-1464686820_thumb.p

 

Weet iemand hier misschien een oplossing voor? :)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar aparatenbeheer en klik op systeem en dan ziet je wel je hebt.

Heel waarschijnlijk intel chipset

Blijkbaar had ik toen straks een foutje gemaakt.

Je moet Windows 8.1 klikken en dan update en dan ziet je dat chipset driver geen nieuwe is.

 

Als je niet weet dan Nu Controleren klikken

 

Het zou kunnen dat je actieve X ziet en dan moet je toelaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op nu controleren gedrukt en heb van chipset en bios alle drivers gedownload die erbij stonden van 8.1. 

Het deel van apparaat beheer begrijp ik niet goed. Hier is een PSC van wat ik te zien krijg als ik op apparaatbeheer klik en daarna op systeemapparaten. 

post-36826-0-89073400-1464706243_thumb.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.