Ga naar inhoud

Printer wil geen pdf bestanden printen


Herman10

Aanbevolen berichten

Welk programma gebruik je om de pdf bestanden te openen?

Druk je de bestanden af vanuit dat programma?

Heb je al een ander programma geprobeerd om pdf bestanden te openen?

Vertel jij even hoe jij dit document afdrukt?

Alvast bedankt

Mvg

JonasTheGamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg een E mail met bijlage ( pdf ) kan het bestand wel openen, maar als ik dan rechts bovenin op het icoontje afdrukken klik gebeurd er niets.

Ik wel een word en/of excel bestand afdrukken, aan mijn printer kan het volgens mij niet liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herman

Kan je ergens je printer selecteren? Volgens mij heb je gewoon de foute printer gekozen . kan je die niet selecteren( je krijgt geen lijst om een printer te selecteren ) ,ga je even terug naar waar je het document gewoon kunt lezen. Druk dan op ctrl+ p en selecteer daar je printer. Kan je aub ook een screenshot nemen van de paginabwaar je kan kiezen of het in kleur is of niet (en normaal ook een printer kunt selecteren)

Alvast bedankt

JonasTheGamer

P.S. Kan je aub ook even een antwoord geven op de vragen van kweezi wabbit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-36802-0-94816400-1464978845_thumb.j​@ Kweezie wabbit en jonasthegamer,

1. PDF lezer, volgens kon niet zo gauw vinden waar ik het bestand mee open, ik heb windows 10 op mijn pc.

2. Ik probeerde vanuit, dat progamma, een PDF bestand af te drukken..

3. Het is mij net  wel gelukt om dat PDF bestand te openen met Adobe , kon het daarna wel uitprinten!, dus ik denk dat mijn probleem is opgelost.

Dank voor jullie hulp!

Gr. Herman

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.