Ga naar inhoud

Computer blijft na gebruik in slaapstand


computerandre

Aanbevolen berichten

Wanneer ik de computer voor een tijdje verlaat springt het scherm op zwart en is er geen leven meer in te krijgen.

Ik moet de startknop dan enige tijd ingedrukt houden tot de computer uit gaat en dan opnieuw opstarten.

Hoe voorkom ik dat de computer in slaapstand gaat en niet meer is op te starten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-6-2016 om 17:35, computerandre zei:

 

Hoe voorkom ik dat de computer in slaapstand gaat en niet meer is op te starten?

Via de Windows en X sneltoetsencombinatie krijg je een snelmenu in de linker benedenhoek, klik er op energiebeheer.

In energiebeheer klik je op de schema instellingen wijzigen.Daar kan je de instelling voor slaapstand wijzigen.

Maar klik er ook eens op geavanceerde energie-instellingen wijzigen. Daar vindt je nog meer mogelijkheden terug zoals de slaapstand, harde schijf instellingen enz...

Lost dat het probleem niet op voer dan onderstaande uit.

 

Download en installeer Speccy.
Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.


 

 

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.