Ga naar inhoud

Kan verzonden Items niet ververwijden


Gast

Aanbevolen berichten

Ik werk met windows 7, , ik heb onlangs Windows 10 geupload, maar Windows 10 werkt niet zo lekker. ik kon mijn emailadres niet meer gebruiken. Geen geluid, Toetsenbord werkte niet meer. enz. enz. Ik heb toen Windows 7 maar weer terug gezet. Dus ik dacht gewoon weer te kunnen werken met Windows mail. dat ging ook wel, alleen heb ik een ander Emailadres moeten nemen. , wel vervelend.

Ik kan ook bij verzonden Items, deze niet meer verwijderen , krijg volgende melding zie bijlage

 

Mijn Email adres nu is xxxxxx . yyyyyyy @ zzzzzzz, nl      Dus als ik bericht terug krijg naar dit emailadres.

 

Grt   Gerard

 

aangepast door Gast
Ter voorkoming van SPAM is het e-mailadress verwijderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk met windows 7, , ik heb onlangs Windows 10 geupload, maar Windows 10 werkt niet zo lekker. ik kon mijn emailadres niet meer gebruiken. Geen geluid, Toetsenbord werkte niet meer. enz. enz. Ik heb toen Windows 7 maar weer terug gezet. Dus ik dacht gewoon weer te kunnen werken met Windows mail. dat ging ook wel, alleen heb ik een ander Emailadres moeten nemen. , wel vervelend.

Ik kan ook bij verzonden Items, deze niet meer verwijderen, krijg een foutmelding

Hoe kan ik verzonden emails weer verwijderen

 

Grt  Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

spacer.png spacer.png spacer.png
spacer.png

PC Helpforum

Ik zet het bericht hieronder wat ik kreeg . 

xxxxxxx @yyyyyyy   dit is het nieuwe emailadres.

Groet Gerard

spacer.png
spacer.png spacer.png spacer.png
spacer.png
Hallo Mondeo,
Mako heeft je een bericht gestuurd!

Bekijk volledig bericht

— PC Helpforum
 
2 leden actief in dit gesprek (inclusief jezelf)
84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_default Mondeo
Lid
photo-thumb-12931.jpg Mako
Tech Team
   
 

E-mailadres gebruikeraccount

 
  photo-thumb-12931.jpg  

Hallo Mondeo,

Onlangs contacteerde collega iEscape U met de opmerking dat het ons opviel dat u over twee verschillende gebruikersaccounts beschikt.
Zij wees er u toen ook op dat dit namens de forumsregels niet toegestaan is.

Ik ontving eerder al een melding van collega stegisoft dat er problemen waren met uw e-mailadres dat u had opgegeven voor het account ghelsing. Gezien er toen een discrepantie was tussen wat ik las op uw profiel en wat de collega mij meldde, heb ik alles zo gelaten.

Indien u mij even kan zeggen welk e-mailadres u precies wenst te gebruiken voor het account van ghelsing, dan pas ik dit voor u aan. :) 
Vervolgens zullen we de inhoud van gebruikersaccount Mondeo samenvoegen met dat van ghelsing. Die laatste wordt dus uw actieve en eerste account.

Geef rustig even de informatie door zodat we dit voor u in orde kunnen brengen.

Met vriendelijke groeten,
Mako

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.