Ga naar inhoud

ssd vergrendeld


Aanbevolen berichten

Beste,

ik heb onlangs een nieuwe ssd gekocht voor mijn Toshiba Satellite C850-1F1. Dit is een Kingston 300V 120 GB. De prestaties van mijn laptop (snellere opstart, bestanden knippen, plakken, kopiëren) zijn er op vooruit gegaan. Nu wil ik echter voor een betere optie gaan; nlk de Samsung EVO. Enkel is nu het probleem dat mijn laptop niet meer wil opstarten vanaf de oude HDD. Ik krijg een blauw scherm waar gevraagd wordt naar toetsenbordinstellingen, daarna een volgend scherm met twee opties PC herstellen, of pc uitzetten. Wanneer ik de eerste optie kies krijg ik opnieuw drie opties (bestanden behouden, formatteren en derde weet ik niet meer). Nu wil ik mijn bestanden behouden aangezien deze moet dienen als opstartschijf, waarbij ik al mijn bestanden zal overzetten naar de samsung evo (de Kingston stuur ik nu namelijk terug en kan ik niet meer gebruiken). Wanneer ik voor de optie bestanden behouden kies krijg ik opnieuw de korte melding dat de pc vergrendeld is. Enig idee hoe ik dit kan fixen? :|

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi te horen dat je het probleem hebt kunnen oplossen. Bedankt voor de feedback :top:

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.