Ga naar inhoud

Weer problemen met Windows-installatie


yolan

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Heb hier een maand geleden een probleem gehad met WIndows waar ik zeer moeilijk uitgeraakte en heb ik dus een schone installatie gedaan van mijn computer. Helaas zit ik op dit moment weeral met problemen. Ik heb 1-2 keer per dag een moment waar mijn computer gewoon vastloopt, er een buzzing sound uit de speakers komt en mijn PC zomaar ineens opstart.

 

Ik heb al in de logboeken gaan zien en daar geeft die aan dat die opnieuw is opgestart na een bugcontrole (0x00000019). Deze heeft een dump gegenereerd en opgeslagen die ik heb bijgevoegd in de bijlagen hieronder.

Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt!

070116-8140-01.dmp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download HD Tune en sla het bestand op.Installeer HD Tune en start deze na de installatie op.HDTune-error-scan.pngVervolgens ga je naar het tabblad Error Scan, selecteer de harde schijf die je wil controleren en druk op Start.De controle kan een hele tijd in beslag nemen afhankelijk van de grootte van de te controleren harde schijf.Wat is het resultaat van deze test?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb beide harde schijven die in mijn computer zitten gecheckt met HD Tune en de resultaten waren beide 100% in orde. Mijn eerste is een SSD waar ik Windows op draai en mijn tweede is een HDD waar ik al de rest op slaag (programma's enz.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.