Ga naar inhoud

Ik heb problemen met mijn "WINDOWS LIVE MAIL"


Aanbevolen berichten

dag,

ik heb in lange tijd niet meer gewerkt met mijn windows live mail,.....het ging niet vlot ,en ik liet het daarom links liggen......maar nu werk ik méér met google mail en wil ik af en toe foto's versturen,en als ik die wil verzenden ,schakelt mijn pc automatisch over naar windows live mail.....ik moet bekennen dat ik niet weet hoe ik foto's moet versturen via gmail.....In 't begin ging het vlot en kon ik frequent foto's versturen via windows live mail.....maar op zekere dag kreeg ik een melding dat er een foutmelding was met die vorm van verzenden.......soms ging het en dan weer niet meer.

kan er me iemand raad geven?

DANK

NICKY(zeeajuintje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

SORRY ,ik moet wel via deze weg een vraag stellen,ik kon u niet bereiken........

u vroeg me of mijn probleem opgelost is ....dus nee...

IK legde uit in mijn antwoord wat ik niet begreep,maar mijn mail ging niet door

uw antwoord begreep ik tot "verkenner wordt geopend" de rest kon ik niet uitvoeren(niet begrepen)

zeeajuintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ZEEAJUINTJE

 

 

2 minuten geleden, ZEEAJUINTJE zei:

SORRY ,ik moet wel via deze weg een vraag stellen,ik kon u niet bereiken........

JA . . . communiceren via het forum is de beste en ik ben te bereiken via dit forum :top:.

Als reageert dan krijg ik zoals u ook een e-mailnotificatie :xd:

 

3 minuten geleden, ZEEAJUINTJE zei:

IK legde uit in mijn antwoord wat ik niet begreep,maar mijn mail ging niet door

uw antwoord begreep ik tot "verkenner wordt geopend" de rest kon ik niet uitvoeren(niet begrepen)

 

Wat begrijpt u niet nadat Verkenner is geopend?

 

Op 7 juli 2016 om 22:55, iEscape zei:

@ZEEAJUINTJE

 

Probeer het volgende:

Gmail  >>  klik op nieuwe e-mail  ☞ klik op de paperclip (bestand bijvoegen)   ☞ Verkenner wordt geopend.

Scroll naar de foto's   ☞  selecteer ze    ☞  toevoegen.

 

U gaat in de Verkenner naar de map waar de foto('s) is / zijn opgeslagen. Kies een of meerdere foto en toevoegen.

De foto ('s) worden dan vervolgens in uw e-mailbericht toegevoegd. Laat maar weten wat het resultaat is.

:wavey:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.