Ga naar inhoud

foto's uit sms berichten iphone kopiëren


vxvk

Aanbevolen berichten

Ik heb een aantal foto's ontvangen via  sms berichten op mijn iPhone 4. Ik probeer die foto's op de een of andere manier over te zetten naar mijn pc. Als de foto's verstuurd zijn via whatsapp staan ze gewoon in een album. Maar de foto's uit de sms berichten kan ik nergens vinden. Weet iemand hoe dat gaat? Of moet ik dan vragen of ze ze toch maar willen whatsappen. Vast bedankt. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vxvk

 

Ik heb uw topic verplaatst naar subforum Tablet- en Smartphone.

 

2 uren geleden, vxvk zei:

Ik heb een aantal foto's ontvangen via  sms berichten op mijn iPhone 4. Ik probeer die foto's op de een of andere manier over te zetten naar mijn pc. Als de foto's verstuurd zijn via whatsapp staan ze gewoon in een album. Maar de foto's uit de sms berichten kan ik nergens vinden. Weet iemand hoe dat gaat? Of moet ik dan vragen of ze ze toch maar willen whatsappen.

 

U kunt op onderstaande manieren de foto's naar de pc overbrengen:

  • Via e-mail die foto's versturen, tap op dat foto en klik vervolgens op het Deel-icoon, en vervolgens op het Mail-icoon.

     
  • Bewaar afbeelding - dan wordt de foto opgeslagen bij foto.app op de iPhone.
    1. Tap op dat foto en klik vervolgens op het Deel-icoon.

      5785111fc8c7f-Schermafbeelding_2016-07-1

       

      Vervolgens tap op Bewaar afbeelding.

      5785113ff275f-Schermafbeelding_2016-07-1

       
    2. Vervolgens neem deze link ook eens door. Met iFunbox kunt u vervolgens de foto's van de iPhone naar de pc over te brengen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, vxvk zei:

Ik had al wel op 'bewaar afbeelding' gedrukt, maar er gebeurde niets. Dat dacht ik tenminste. Maar het bewaren gaat dus zonder verdere mededeling

Na klikken op Bewaar afbeelding, ga naar het beginscherm en tap op Foto.app.

Kijk vervolgens in Filmrol.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.