Ga naar inhoud

Na aansluiten audio kabel in audio jack valt laptop uit


Aanbevolen berichten

Hoi ik ben fery

 

Heb een probleem

ben radeloos dus ik dacht ik schrijf me in en stel  me vraag aan jullie..

 

Ik heb acer ook gebeld die weten het niet.

 

Had een laptop liggen van vroeger alleen de audio jack waar de audio kabel ingaat was kapot

 

heb een tweedehands geluidskaart gevonden op internet waarvan de audio ingang hetzelfde is exact de zelfde geluidskaart na het vervangen van de kaart dacht ik dat alles in orde zou zijn maar tevergeefst. laptop valt uit als ik audio kabel erin stop 

 

heb alle drivers vernieuwd alles doet het perfect.

 

wie o wie kan mij helpe.???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Ik heb je bericht met je telefoonnummer verwijderd. Geef nooit zomaar je telefoon, adres of wat voor prive-gegevens dan ook op internet. Zeker niet op plaatsen waar iedereen deze kan zien. Zelfs niet op een betrouwbaar forum als dit. Je weet nooit wat mensen hier mee gaan doen.  Je kunt ons hier gewoon altijd via dit forum benaderen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Captain Kirk zei:

Om wat voor een laptop gaat het? Dus welk typenummer.

 

Dit lijkt me een makkelijk te beantwoorden vraag. Het kan ons helpen bij het aandragen van een oplossing.

 

Op 18-7-2016 om 16:50, ferrryfer zei:

heb een tweedehands geluidskaart gevonden op internet waarvan de audio ingang hetzelfde is exact de zelfde geluidskaart na het vervangen van de kaart dacht ik dat alles in orde zou zijn maar tevergeefst. laptop valt uit als ik audio kabel erin stop 

 

Ben je wel zeker dat deze nog in goed werkende staat was bij aankoop? Niet iedereen is namelijk eerlijk bij dergelijke handel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.