Ga naar inhoud

Aficio sp 4210n


bio

Aanbevolen berichten

Hoi Beste Forum leden,

 

Ik heb thuis een leuke zwart wit laser printer van het merk Aficio type: sp 4210n.

Helaas geeft hij nu de fout melding dat er papier aan de voor kant vast zit als ik hem een print opdracht geef.

Maar bij het openen kan ik niks vinden. heb zelfs al de fusing unit er uit gehaald en daar vond ik wel papier. Toch was dit niet de oplossing. papier er op nieuw er in en er uit ook par keer papier geflipt en op nieuw gestapeld ook dat hielp niet.  Hebben jullie nog Tips..?. dacht zelf de papier censor  voor schoonmaken maar kan hem niet vinden kijk er vast over heen..?

 

Graag hoor ik van jullie.

 

 

Met vriendelijke groeten,

Bio

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iEscape,

 

Bedankt voor de link, Maar had al de volgende 2 stappen door lopen  Paper Misfeed Message (A)

En Paper Misfeed Message (B) . Ik Kan nog wel printen van uit de hand in voer. Maar zo dra ik papier in: paper try 1 leg en ik die, dus ook wil gebruiken geeft hij een paper jam aan(open front panel and remove paper). Heb de Feed(paper) censor ook inmiddels gevonden en die is vrij van stof. Ik dacht zelf de printer terug te zetten naar factory default. Maar kom die niet tegen in het PLC Menu van de printer. Hij zou onder onderhoud of systeem moeten staan. Maar daar staat niks. ook onder host of onder sub kopje PLC menu of  PS menu niet, evenmin bij de overige Teller en papier ect staat niks van reset. Als dit niet mag baten ben ik bang dat ik een maintenance kit zal moeten kopen. Heb daar niet zo zin in.

 

Groetjes,

Bio

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bio

 

13 minuten geleden, bio zei:

Als dit niet mag baten ben ik bang dat ik een maintenance kit zal moeten kopen. Heb daar niet zo zin in.

 

Vóórdat u een maintenance kit gaat aanschaffen, probeer de printer te verwijderen, hardware- en softwarematig, zal wel hier vermeldt zijn hoe u dat zou moeten doen.

Het is veel werk om te doen, maar wie weet :pray:

Heeft u bij het tabblad Contens  >>  Paper and Other Media ook al gekeken ?

 

Schermafbeelding 2016-08-01 om 20.54.26.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iEscape,

 

Bedankt voor de link, ik kan inderdaad nog even kijken wat er gebeurt als ik de Registration roller schoon maak. al het overig al gedaan zonder succes.

Die maintenance kit ga ik trouwens ook echt niet kopen:-)  ben ik al wel over uit. Zo veel print ik niet en heb nog toner die voor 3 kwart vol is dus kan nog pak en beet 10.000 pagina's voor uit:D.  En tegen die tijd zullen er wel geen drivers meer zijn voor de OS die dan gang baar is.

 

Groetjes,

Bio

 

PS als je blieft geen u haha dan voel ik me zo oud, zeg maar gewoon je en jij.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.